fredag 27 juli 2007

Stendött

Dax för fest ikväll o när man haft zero med killar att göra, o jag menar zero på alla plan, på flera månader så hoppas jag träffa på några trevliga. Man blir ju så osäker på sig själv när responsen är noll ifrån andra hållet, snacka om att självförtroendet är kört i botten.
Det är sådant som gör att man inte vill åka ut igen.

Nej inga förväntningar, inte fixa till sig perfekt timmar innan utan snabbt o lätt dra på sig nåt o skita i hur man ser ut, bara ha kul och prata på med alla om allt.

Mitt mål ikväll: släppa loss o vara social först o främst. INte trycka i ett hörn o lossas leta efter en toalett som jag är expert på när jag går för mej själv.

Wish me luck

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.