fredag 13 juli 2007

NOLL KOLL

Skulle vilja ta tillfället i akt att säga att jag har noll koll. Därför kan jag inte bli journalist.
Fotografering, Skrivandet, att prata med folk och vara nyfiken det klarar jag nog av tror jag men jag har noll koll. Jag är alltid den som va e de ihop? Är han här? När hände det? Jag är ouppmärksam helt enkelt.

Bevis på detta följer:
# En tjej i mitt lag hade typ pojkvän i flera månader innan jag som siste man märkte detta.
# Jag är alltid den som säger va är de här, har jag inte sett?
# En annan tjej i laget strulade med en annan herrlagsspelare flera ggr innan Linda fick veta detta.
#Jag kan inte se på folk att de är gravida om de inte är typ i 8:de månaden
# Ser du inte att han är intresserad av dej? De har jag hört några gånger när man är ute men jag lägger iinte märke till folk som flirtar om de inte är väldigt fysiska av sig.. Vilket medför at jag själv inte är årets casanova direkt....
Men som ni märker så gäller detta relationer med andra människor, på jobbet eller i huset så är det helt annat.
På alla jobb jag varit så har jag fått höra av olika personer att du får saker o ting gjorda när jag knappt har hunnit tänka dem. Du ser vad som behövs göra o gör det innan nån annan hinner tänka tanken, o när de gör det har du redan gjort det. Vilket naturligtvis är positivt men tänk om det varit tvärtom ibland när det gäller uppmärksamhet i det privata iaf.

Jag tänk om om inte hade funnits

Inga kommentarer: