söndag 22 juli 2007

Beslutsamhet sökes

Att hitta en lägenhet i halmstad är inte lätt, speciellt inte när man inte vet vad man letar efter.
Jag är lite kräsen, lite. Jag vill ha toa/dusch i lägenheten. Större än 25 kvadratmeter och inte för högt upp i ett hus, alltså inte högre än typ 4 väningen. Jag vill helst ha en lägenhet som är min, med mina möbler och saker. Därmed inte en hyrd möblerad som mna får bo i tre månader o sen flytta, värdelöst när jag i så fall kan pendla eller hitta lägenhet i laholm kanske.

Har kommit in på lärarlinjen men vet inte om jag vill gå det. Kankse hellre historia kursen, eller folkhälsovetenskap eller kommunikation o ledande. Ska söka några kurser med lediga platser så får vi ser vad som händer. Det känns inte rättvist för jag har inte hunnit fundera på detta känns det som efter allt som hänt i sommar och snart är det höst, en månad kvar.

Jag kanske bara skulle blunda o peka o så får man se vad som händer.

" på radion just nu - pokerkväll i vårbygård!
kram

Inga kommentarer: