torsdag 5 juli 2007

Lite bättre idag

Har under hela veckan varit sjuk, började som sagt med feber, magknip och huvudvärk o gick över i typ maginfluensa. Idag mår jag lite bättre och har nu under nått dygn ätit o hoppas att jag är på bättringsvägen. (visste ni att i laholm finns det en gata som heter bättringsvägen och på den gatan finns folkhälsocentret!)

Men nu sitter man bara o väntar på att magen ska ångra sig o bli sämre igen. Så brukar min mage fungera, aldrig får man vara glad. Måste säga att detta är den värsta månaden som gått nånsin. Det hade det ju varit även om jag ej blivit sjuk, men när man inte tror det kan bli värre så säger kroppen ifrån.

Inget jobb imon heller men kanske lör, och på lörkväll är det jubileumsfest då vvk fyller 40 år, hoppas jag mår bra på lördag, hela dagen. Sen jobbar jag ju inte förrän tis,ons så snälla gud, friskna till mig! Så känner jag just nu, har man inte haft nog med skit så det räcker o blir över. När får mna bli glad o må bra igen...NÄR!!!!

linda

Inga kommentarer: